الأربعاء، 24 يونيو 2009

جميع اغانى شرين

جميع اغانى شرين


الاغانى


العام الجديد - شيرين وفضل شاكر
العيون السود
اللي جرحني
انا في الغرام
انا قلبي ليك - مع هاني شاكر
انا مش بتاعة الكلام ده - ريمكس - جديد
انا مش هفضل
انت اخر واحد
اه لو جاني تاي
اه يا ليل
اهون عليك
ايــه ايــه
بالك
بتوحشني
بحبك - شيرين ومحمد محيي
بحبك قوي
براجع نفسي - جديد
بص بقى
بطمنك - جديد
بكلمة منك - جديد
تخونو
جرحي تاني
روق
سايبني لمين
سيبني
صبري قليل
طمن قلبي
على بالي
على بالي
عيد - شرين وخالد سليم
عينك
عينك
عيني ونيني
قال صعبان عليه
قرب مني
قلب وراح
كتير بنعشق
كلام
كلنا ممكن نغلط
كنت بقول
كنت عارفة
كنت عارفة
لا يا حبيبي
لازم اعيش
لبنان في القلب
لو خايفة - شيرين وتامر حسني
ما بتفرحش
ما تجرحنيش
مش بتاعة الكلام ده
مش عاوزة غيرك انت - جديد
مش عاوزة غيرك انت - ريمكس - جديد
مش عايزة غيرك
مش عايزه كلام
مشربتش من نيلها
مفيش مرة
نسيني
نسيني
وبناقص حياتي معك
=======================
مدونة دونلود:/اغانى/افلام/مسلسلات/رياضة/افلام رعب/افلام اكشن/افلام رومنسية/

0 التعليقات:

إرسال تعليق

فــــــــــــــيجو