الأربعاء، 24 يونيو 2009

جميع اغانى هانى شاكر

جميع اغانى هانى شاكر


الاغانى


سهره
محتاجلك
أنا بيك
أنا عاشق
اتكلم
اتمدت الايدين
اجمل ما فى الدنيا
احلى الليالي - جديد
احيانا
ادفعلك عمري
ارجعلى
ارجوكى ياحبيبتى
اسمعنى
اصاحب مين
اغنية اه يا دنيا - جديد
الا دموعك انت
البوم صور - جديد جديد
الحبيب انت - جديد
الحلم الجميل
الذكريات
الروح ريحالك
اللي بيحلم
المفروض
الهوا
الوقت مش وقتك
امرك
انا بتاخد منك
انا حذرتك
انا زيك
انا عينى لحبيبى
انا مش بعتب
انت السبب
انسان تالت
انسحابي
ايام
ايام من عمرى
ايه
ايه يالى بحبك
بتحبيه
بحبك انا
بحبك يا غالي
بدعيلك تنسانى
بعشق ضحكتك
بعشق ضحكتك
بكل العمر
بنت قلبي
بيسموكي القمر
تخسري
تعالوا
تقدر تقول
تقدرى
جرحي انا
جميلة بالشكل
جيالى
حب ياقلبى
حبنا
حبيب عنيه
حرام
حكايات الحب
حكايه عمرى
حكايه قلب
حكم الهوا
حنعيش
دعوه فرح
ذكرياتي - جديد
سالتك
سيبتينى ليه
شاور
صاحب الجلاله الحب
صديق عمري
طول عمرى اسطلتفك
علي باب القدس
غلطه
في عزماكنت خاين
قدام الجميع
قدام الغرام
قربني ليك
قلبي حاسس
قلبي ليك - جديد
قلبي ليك(عزف) - جديد
كان وعدى نتقابل
كتبتلى السنين
كفايا
كل الحكايه
كل اللي دريتو - جديد
كل اللي عرفوك - جديد
كل دموعك
كل سنة وانت طيب - جديد
كل ليلة - جديد
كل ماتتمناه
كلمتين
كلو يهون
كنت حبيبك
لا يا قلبي
لسه بتسألى
لو بتحب
لو رحت بعيد - جديد
لو شغلونى
لو عارف
لو يعني
ليله
ليه منحلمش
ماتهدديش
ماليش غيرها
متقلش ليه - جديد
متقوليش ليه
متلومش
متهم
مش حب وبس
مشوار
مصدقك ياهوي
مع قلبك
معاكى
من اول مرة
من حق من فينا
من غير ليه
من يوم
نسيانك صعب
هاعيش علي هوايا
هالو
هاني شاكر ويارا - هوى يا هوى - جديد
هو انا انسى - جديد
وحشتيني
ولا بيك ولا بيا
يا فرح
يا نسيني
ياريتنى
ياقلبى
ياقلبي لا
ياويل ويلى

مدونة دونلود:/اغانى/افلام/مسلسلات/رياضة/افلام رعب/افلام اكشن/افلام رومنسية/

0 التعليقات:

إرسال تعليق

فــــــــــــــيجو