الجمعة، 10 يوليو 2009

تحميل اجمد 3 اغانى من البوم شرين القادم

اجمل الاغانى اللايف للفنانين بصوت اجمل احساس شيرين +3اغانى من البومها الجديد





اه ونص لنانسي عجرم للتحميل



اجمل حاجة يا روحى لراغب علامة للتحميل



ليه يا قلبى ليه لفايزة احمد للتحميل



أطيب قلب للفنانة أنغام للتحميل



يوم عليك للفنانة ذكــرى للتحميل



مش كل حب للفنانة ذكرى لايف جديدة للتحميل



أخدنى معك ليارا وفضل شاكر للتحميل



والله ما يسوى لحسين الجاسمى للتحميل



Happy Birthday to you بصوت شيرين للتحميل



والمفاجأة لاصحالب كوول وبساجدد 3 أغانى من ألبوم شيرين الجديد نيو نيو نيو نيو

خلاص صدقتك....

أنا يا حبيبي خلاص صدقتك عندك حق أه عندك حق

لازم تمشى ولازم امشى يمكن ننسي ويمكن نقسي

لازم نبعد عن بعضنا ... قبل ما نجرح يوم حبنا..

قبل الذكرى ما تبقي حزينة قبل دموعنا ما تجرح فينا

خلاص صدقتك عندك حق اه عندك حق .....


للتحميل



فاكرنــــى أيـــه ....

فاكرنى ملقتش غير قلبى أنا تقدر عليه .. فاكرنى

ملقتش غير حبي أنا وتهد فيـــه فاكرنى

كنت بتكدب وانا صدقتك أه أه كنت بتخدع وانا بشتاقلك حتى دموعى حتى عذابى

ما أنت حبيبي خلاص يا حبيبي .. ولا بيهمك .. ولا بيهمك

عايزة أعرف قولى احساسك ايه ...

لما تكون بتحب في حد بقلب وهو عدوك ولما تكون عايشله بكل أمانه وغدره في ظلك

فاكرنى


للتحميـل



مش علشان عارف تنســـانى ...

قصادى لأ وصلهالى بشكل تانى يمكن تبقي أرق

أعمل حساب لبكرة .. حساب للذكرة

ده اللى بيكسر حد بيخسر في الاخر على فكرة


للتحميــل

أتمنى الموضوع ينال أعجابكم

مدونة دونلود:/اغانى/افلام/مسلسلات/رياضة/افلام رعب/افلام اكشن/افلام رومنسية/

0 التعليقات:

إرسال تعليق

فــــــــــــــيجو